Tour de uima-allas

Älä kannusta, kuulitko, tää menee ihan piloille ku sä kannustat. No niin nyt en oo enää tätä leikkiä, säännötkin muuttuu koko ajan. Jee, Maija tuli maaliin! Kuka Maija, ei tässä leikissä oo ollu ketään Maijaa! No nyt tää kastais tän vauvan, tää kelluke ois nyt tän vauva. Eiku nää lähteeki nyt tonne välipalaluukulle (uima-altaan suodatin). Mitä se ottaa, täällä on sokeria, kanelia ja teollisuusmuovia. Joo, nää kaikki ottais tota teollisuusmuovia! Nyt radiosta (uima-altaan puhdistusluukku) kuuluu Radio Nova ja se yks italialainen hyvä biisi joka eilen kuului autossa. Laulua "italiaksi". Yskintää (vettä meni henkeen). Mä melkein hukuin. Etkä tyhmä hukkunu lähimainkaan. Ei tollanen oo hukkumista. Nyt lasketaan yks kaks kolme ja tehdään temppuja. Nää juoksee nyt kilpaa. Mä olin eka. Etkä ollut ku mä. Ihan epistä ku mä en osaa uida noin kovaa. Mä en osaa uida. Itkee ja vinkuu hetken. Sisuuntuu ja laittaa kellukkeet avuksi. Nyt nää ois äiti ja lapsi. Miten muuten iska kirjoittaa A:n? Äiti, tekeekö iska vielä niinku vanhanaikaisen A:n? Harjoittelevat altaan reunalaattoihin iskan A:ta. Siis ei toi oo AA. Tää ottaa nyt pyyhekumin. No tosta ei tuu AA:ta vaikka pyyhekumia käyttäisit. Mennäänkö nyt oikeesti sisälle? Otetaan eka vielä cocista aurinkotuoleilla. Ethän vaan sylje sinne pulloon tai mä en voi enää juoda siitä? Ja laita sinne pulloon vaan yks suu, ei molempia suita. Aika hassulta kyllä näyttää ku juot cocista. Vähän ku kultakalalta. Ja molemmat nauraa.

Ps. Ollaankohan me tän kukkulan puheliain ja äänekkäin porukka? Taukoamatta juttu pulppuaa. Onneksi eivät ehkä ymmärrä juttujemme sisältöä. Täytynee lähteä antamaan ruokaa lapsille, teollisuusmuovi tuskin vatsaa pitkään kylläisenä pitää :)

Kommentit

Suositut tekstit